Zde jsou naše poznámky z delších cest. Cestopisy jsou řazeny podle abecedy.
Aljaška a Yukon 2012 - obrázek

24. června vyrážíme na naši vysněnou cestu do divočiny a těšíme se na tři týdny putování nekonečnou přírodou Aljašky a po stopách zlatokopů v Yukonu. Tentokrát ve třech, i s Ondrou.
Aljaška a Yukon 2012 - II. - obrázek

Jsme v polovině našeho cestování po daleké Aljašce a legendárním Yukonu. Předchozí část cestopisu najdete zde:

Francie - Korsika 2006 - obrázek

Cílem naší poznávací dovolené byl tolik opěvovaný ostrov. Projeli jsme Korsiku kromě severního výběžku křížem krážem, autem, na kole i po svých. Projeli jsme většinu hor i mořského pobřeží. Cestu jsme absolvovali v sestavě 4 obytných aut a nutno podotknout, že absolutně bez problémů. Spaní celou dobu na divoko, parkování v nejexponovanějších turistických oblastech, jízda po silnicích, které jsou tak pro jedno auto.

Foto naleznete zde:

Francie - Provance a jih - obrázek

Ve dnech 30.6.-18.7. jsme vyrazili na delší dovolenou do Francie, konkrétně oblasti Provance, a do severního Španělska  První den jsme vyrazili večer po práci s tím, že někde přespíme na cestě. Prostě jsme chtěli vypadnout z toho blázince a bylo jasné, že pokud to neuděláme hned, vyjedeme druhý den ráno dost pozdě. První zastávka a přespání bylo na parkovišti před Mnichovem. Po brzkém ranním vstávání, a také proto, že je slušné počasí, je rozhodnuto, že další trasa nepovede přes Kufstein, ale že budeme pokračovat před Garmisch. Tato oblast se nám docela líbí, je tam krásná silnice údolím a protože jsme chtěli jet přes Itálii se zastávkou u známých, byla to optimální trasa. Určitě raději vyhledáváme trasy ( pokuid je to rozumné ) mimo dálnice a tak se snažíme poznávat kraj. Udělali jsme krátkou zastávku u jezera Blindsee - je tam moc krásná vyhlídka (a také prý super potápění) .
Cesta byla součástí cesty do Španělska s tím, že jejích popis nejdete pod názvem Španělsko.
Francie - Silvestr 2008 - obrázek

Silvestrovský pobyt ve Francii, lyže a zas jen lyže:

Tento rok to nakonec dopadlo tak, že z plánů na opětovné slavení Vánoc na horách nezbylo nic... Tak jsme si dali víkend lyžování před Vánoci, pak o Vánocích slavili a spokojeně papali doma a nabrali nějaké to kilčo (jistě to každý zná sám) s vidinou toho, že ihned 25. 12. brzy ráno vyrazíme opět na lyže do Francie.
Francie + Itálie 2007 - Vánoce a Silvetr - obrázek

To, že strávíme Vánoce mimo domov, pro nás nebylo novinkou, ale poprvé jsme je měli absolvovat v našem bydlíku. Silvestra jsme takto oslavovali již několik posledních let, tak jsme si řekli, že to zvládneme obojí. Přibudou nové zážitky, zkušenosti a hlavně získáme tolik potřebný čas pro hlavní náplň závěrečných dní roku – lyžování a snowbordování v nových (pro nás) areálech Francie a Itálie.

Fotogalerie zde:

Francie 2006 - Alsasko - obrázek

Ve čtvrtek přesně v 17,00hod. zastaví Franta a Věra u našeho domu. Oba jsou nadšení z nového auta ( je to opravdu krásný polointegrál ) a toho, že navigace je dovedla přesně až k našemu domu. Dáme menší pohoštění a vyrážíme směr Německo. Dnešní noc je naplánováno spaní na „stellplatzu“ pod Stuttgartem. Máme nějaké pracovní povinnosti ve fabrice u Reutlingenu, tak využíváme nedaleké oficiální místo pro obytná auta včetně servisu ve městě Rottenburg. Bordatlas a navigace fungují super, a tak okolo půlnoci zastavujeme na místě.
Francie 2007 - Savojsko - obrázek

Je čtvrtek večer a my konečně můžeme vyrazit na jarní prázdniny. Děti jsou uvolněny o den dříve ze školy a to hlavně proto, že chceme dorazit na místo před sobotními zácpami, o kterých řada lidí mluví. Také chceme stihnout jedno sobotní lyžování navíc, kdy je v horách výrazně méně lidí. Vyrážíme na noc, trasa je skoro stále po dálnicích.
Francie 2011 - Normandie - obrázek

Plánované Finsko pro letošní dovolenou jsme z časových důvodů změnili na Francii. Chceme projet pobřeží Normandie a Bretaně. Po letech vyrážíme jen na dva týdny a až druhý týden prázdnin. Díky finišující stavbě domu a jezírka na Vitince probíhalo balení na dovču jen tak mimochodem a ani taťka to s přípravou cesty nepřeháněl. Prostě to bereme jako klidnou a odpočinkovou dovolenou, i když samozřejmě chceme vidět co nejvíce. Ale jedeme sami, tak se můžeme přizpůsobovat aktuální situaci a nic složitě neřešit.
Konec roku 2015 jsme chtěli po delší době věnovat opět cestování. Díky špatné zimě a nedostatku sněhu jsme lyže zavrhli a chystali se vydat za teplem. Ale hlavně opět za poznáním. Výběr padl na Indii.